سنگ زمرد اصل
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

تنوع زیورآلات نقره و جواهرات مردانه  در سایت جواهر که یک مجموعه بزرگ از فروش جواهرات و زیورآلات نقره می باشد، بسیار بالا است. 

شما با خرید اینترنتی از جواهر سایت، یک خرید امن و تحویل فوری را تجربه خواهید کرد. تمامی زیورالات نقره با انواع جواهر سنگ های معدنی اصل را دریافت خواهید کرد. 

این جواهرات و زیورآلات شامل: انگشتر زمرد، دستبند چرم، ساعت نقره، گردنبند زمرد، گوشواره نقره، نیم ست دخترانه و زنانه، سرویس نقره و ... هستند که از تنوع و زیبایی منحصر به فردی برخوردار هستند. 


مشخصات سنگ زمرد

Smaragdos یک واژه یونانی می باشد که نام سنگ زمرد از این نام گرفته شده است و زمرد به معنای سبز است. از آنجائیکه از قدیم الایام به تمامی سنگ ها به رنگ سبز زمرد می گفتند ولی اولین اشاره به این سنگ از زمان ارسطو می باشد.

سنگ زمرد یک جواهر معدنی است که از سختی 7.5  تا 8 برخوردار است و از نظر مقاومت و دوام کمی محکم تر از کریستال کوارتز می باشد. از ترکیبات شیمیایی شامل: سیلیس، آلومینیوم، بریلیوم تشکیل شده است. 

تشکیل بلور زمرد فرآیندی آهسته و طولانی است همانند کانی های دیگر این گوهرسنگ نیز از مواد مذاب درون زمین و تحت فشار و حرارت بالا بوجود می آید که می توان آنها را در گرانیتها، پگماتیت ها (پسمانده ماگما)، شیست ها و نهشته های آبرفتی پیدا کرد.

رنگ سنگ زمرد 

طیف رنگی سنگ زمرد از سبز کمی مایل به زرد و سبز مایل به آبی است که مرغوب ترین نوع این سنگ در رنگ کاملا سبز آن است که تیره تر هم می باشد. 

معدن سنگ زمرد

این جواهر سنگ بسیار زیبا در کشورهای افغانستان، هندوستان، کلمبیا، پاکستان، سانداوانا، آفریقای جنوبی است.  

سنگ زمرد یکی از سنگ ماه تولد اردیبهشت می باشد و برای متولدین این ماه نماد قدرت و شانس می باشد که انرژی های بسیاری نیز از این سنگ دریافت می کنند. 

خواص سنگ زمرد

بسیار مفید و مناسب برای چاکرای چهارم 

کمک کننده به تصمیم گیری های فرد از روی قلب 

دور کردن ترس و انرژی های منفی 

افزایش تمرکز 

مناسب برای گردش خون 

درمان تیروئید، اسهال خونی

بازکردن عروق خونی

درمان سرطان و صرع 

درمان تنگی نفس، سرماخوردگی، مارگزیدگی

 





:: بازدید از این مطلب : 994
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: